LTA Energy stond op een kruispunt. Ze kregen vanuit de markt de feedback dat hun uitstraling niet professioneel genoeg was. Samen met Buro Social zocht Peprrz naar een merk dat de ziel en de kracht van LTA zichtbaar maakt voor hun doelgroepen.
In een intensieve, creatieve brainstorm sessie creëerden we een missie, visie, kernwaarden en bespraken we de positionering van dat moment. Hierop volgde Het Fundament van LTA. Deze bevatte een nieuwe positionering in lijn met de missie, visie en kernwaarden. De basis voor een oprecht merk.
Vanuit dit fundament creëerde Peprrz een visuele identiteit die LTA’s essentie verbeeldt: krachtig, herkenbaar en toekomstgericht. Elk onderdeel, beeld, kleur, typografie, en toon draagt het vernieuwde verhaal.
De lancering was geen eindpunt, maar het begin van een nieuwe werkelijkheid. In teamverband met Buro Social en Hans Uffen brachten we het merk tot leven in alle uitingen en touchpoints, zodat de markt de verandering direct kon voelen.
Team:
Peprrz, Buro Social, Hans Uffen