Branding voor Groninger Marktendag

Een nieuw concept vol kleur en energie voor de grootste marktendag van het Noorden.

van vertrouwde naam naar een merk dat weer pulseert met live muziek en stadsenergie.

Uniek: een nieuw concept voor een bijzondere dag

Op 3 oktober hebben onze oosterburen een nationale vrije dag. Paul van Put Events kreeg de opdracht een uniek concept te ontwikkelen dat aanslaat bij dit publiek, een dag die jaarlijks kon terugkeren in de stad Groningen.

Het concept: markten verbinden

Samen met Peprrz ontstond het idee voor de Groninger Marktendag: één dag waarop alle markten van het Noorden samenkomen. Peprrz dacht mee in het concept en vertaalde het naar een visuele wereld vol energie en herkenning.

De vorm: vrolijkheid en beleving

Peprrz ontwierp een vrolijke, beeldende visuele identiteit die de sfeer van de markten ademt. Kleur, typografie en illustraties brengen de ervaring van struinen, proeven en ontdekken tot leven, een merk dat direct uitnodigt tot deelname.

De uitvoering: lancering & activatie

Sinds de lancering dragen Peprrz en Paul van Put Events samen dit unieke festival. Jaarlijks wordt de Groninger Marktendag met succes georganiseerd, een bruisend event waarin alles klopt, van visuele identiteit tot beleving in de stad.

Merkstrategie
Rebranding
Visuele identiteit
Art-direction
Illustratie

Resultaat:
passende positionering

Nieuwe branding vanuit een helder strategisch fundament
Duidelijke positionering en merkherkenning
Betere aansluiting op (nieuwe en bestaande) doelgroepen
Basis gelegd voor een toekomstgericht perspectief

Team:
Peprrz, Paul van Put events

Want the best recipe of spices to ignite power of your brand too?
Peprrz zorgt voor een unieke positionering in de markt.

Laten
we van gedachten wisselen.
| PEPRRZ | Kraneweg 72 | 9718 JV | Groningen | ASN Bank. NL77 ASNB 0267 1845 30 | kvk nr. 02083205 | BTW-id. NL001441203B86 |