Bijna 20 jaar ervaring en kennis om voor jou het beste merk te bouwen.
Let's spice up your brand!
Explore the universe of your brand with PEPRRZ
WAT BIEDT PEPRRZ BRANDING
Een reis met zes branding fases via analyses en strategie naar doelbewuste visuele creaties voor het neerzetten van een merk dat zich verbindt met je doelgroep omdat hij oprecht is.
Het Fundament is een kort en bondig rapport waarin de uitkomsten van de brainstorm en de analyses hiervan worden samengevat tot het basisrecept van je oprechte merk. Psychologie Tijdens de brainstorm wordt er ook gebruik gemaakt van psychologische aspecten, zoals archetypes en persona's. Vervolgens wordt bij het analyseren van de brainstorm het psychologisch effect van kleuren en typografie gekoppeld aan je merk.
De theorie, strategie en creatie komen samen in Het Plan.
Vanuit de nieuwe inzichten in het Fundament ontstaat er een visualisatie van je oprechte merk.
Het Fundament is ook de basis voor de merkstrategie. PEPRRZ stelt een team van communicatie- en marketingspecialisten samen. Gezamenlijk bepalen we de beste manier om je merk in de markt te zetten en wat daar allemaal voor nodig is.
Een nieuw concept in de markt willen zetten met een oprecht merk.
Een huisstijl/merk hebben die niet meer aansluit. Bijvoorbeeld doordat er een nieuwe strategie of koerswijziging is ontstaan binnen de organisatie of het bedrijf.
Hun doelgroep beter willen bereiken.
“Start by knowing what you want and who you are, build credibility around it and deliver it online in a compelling way.”
PEPRRZ zorgt ervoor dat je (op)nieuw op de markt komt met een oprecht merk. PEPRRZ branding heeft hiervoor een uniek recept met zes fases. Hierbij komen theorie, strategie, creatie en uitvoering samen voor het beste resultaat.
Geen verborgen en overbodige kosten. PEPRRZ berekent bijkomende kosten 1 op 1 door. PEPRRZ schaalt alleen met extra diensten op als dat is wat je merk nodig heeft.
PEPRRZ is klein maar groot. Persoonlijk, ervaren en scherp. Met een opgebouwd netwerk om grootse merken neer te zetten. En dat terwijl je maar één aanspreekpunt hebt.
"Branding is the process of connecting good strategy with good creativity."